Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do RENAULT VEL SATIS

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju ELRING 434.941

Wymiar gwintu: M 16x1,5x12

Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny czterokątny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

13,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju VAICO V46-0422

Strona zabudowy: Po stronie silnika

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

14,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220154S

Długość [mm]: 21

Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

17,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

17,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 45890

Długość [mm]: 14

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

11,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

11,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220100S

Długość [mm]: 15.5

Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

13,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FAST FT94722

Długość [mm]: 14

Gwint zewn. [mm]: M16 x 1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

10,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

10,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 587.290

Długość [mm]: 11

Wymiar gwintu: M 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

15,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

15,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 523.480

Długość [mm]: 15

Wymiar gwintu: M 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

14,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 48880

Długość [mm]: 14

Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju, miska olejowa DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM01357

Wymiar gwintu: M16x1,5x12

Rozmiar klucza: 8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 390.430

Długość [mm]: 12

Wymiar gwintu: M 16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju METALCAUCHO 00667

Ciężar [kg]: 0.028

Wymiar gwintu: 16x150

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

8,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

8,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju SWAG 60 94 5890

Długość [mm]: 14

Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

13,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ENERGY NE00727

Dla numeru oe: 77 03 075 348

Długość [mm]: 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

12,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 256.852.011

Wymiar gwintu: M14x1,5

Rozmiar klucza: 17

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

14,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju CORTECO 220122S

Długość [mm]: 20.5

Wymiar gwintu: M 12 x 1,25 x 11,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

16,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju BGA PK1401

Wymiar gwintu: M16

Długość 1 [mm]: 15.5

13,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

13,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT VEL SATIS

Korek spustowy oleju w aucie RENAULT VEL SATIS

Obecny w samochodzie RENAULT VEL SATIS korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach RENAULT VEL SATIS

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie RENAULT VEL SATIS niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

RENAULT VEL SATIS – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie RENAULT VEL SATIS będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.