Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do RENAULT VEL SATIS

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 77 01 053 991, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: cz...
20,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
32,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: o...
28,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilość połączeń: 2, Odp...
39,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor obudowy: niebieski
34,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik temperatury oleju w samochodzie RENAULT VEL SATIS

Czujnik temperatury oleju w aucie RENAULT VEL SATIS odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

RENAULT VEL SATIS – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie RENAULT VEL SATIS to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie RENAULT VEL SATIS – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie RENAULT VEL SATIS wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.