27 produktów
Wybierz auto
046312420
Wymiar gwintu: 1/8x28 bsp
Kolor obudowy: Biały
22,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6ZL003259541
Wymiar gwintu: 1/8 gas
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
30,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800178
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
22,38
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90038
25,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870042
19,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330698
21,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
21,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40E1008JPN
Wymiar gwintu: M14�1,5
Rozmiar klucza: 21
19,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330007
14,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330630
Ilość połączeń: 1
14,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90041
28,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
28,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330359
Ilość połączeń: 1
13,62
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
13,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510500265
21,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
21,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510210365
17,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870151
19,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312636
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Kolor obudowy: Szary
19,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46730006
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
26,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x28 bspt
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
17,59
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
17,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
21,67
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
21,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x28 bspt
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
22,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
27,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie RENAULT VEL SATIS czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie RENAULT VEL SATIS ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie RENAULT VEL SATIS objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.