5 produktów
Wybierz auto
040112795
Ciężar [kg]: 0.044
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
23,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
23,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADJ139903
Ciężar [kg]: 0.056
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
20,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220220001
Ciężar [kg]: 0.044
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
24,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
24,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV147024
21,16
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKOBM008
Numer seryjny: Bko-bm-008
16,13
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
16,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Korek wlewu oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER II to niewielki element, który wbrew pozorom pełni bardzo ważną funkcję. Jest on integralną częścią całego układu silnikowego i odpowiada za zabezpieczenie silnika przed przedostaniem się do niego szkodliwych substancji i różnego rodzaju niespodziewanych obiektów. Z tego powodu korek wlewu oleju jest niezbędną częścią wyposażenia auta LAND ROVER RANGE ROVER II, a jego brak może powodować wiele problemów.
Warto pamiętać, że podczas jazdy zarówno silnik, jak i sam olej nagrzewają się do bardzo wysokich temperatur. W efekcie olej może przedostawać się na zewnątrz. Korek wlewu oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER II skutecznie zabezpiecza przed takim zdarzeniem – istotne jest jednak zadbanie o jego dopasowanie i szczelność. Tylko wtedy będzie mógł efektywnie chronić wszystkie elementy pod maską przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, a dodatkowo zabezpieczać silnik przed utratą zbyt dużej ilości oleju.
Choć problemy z tym komponentem występują dość rzadko, w niektórych sytuacjach niezbędna może okazać się wymiana korka wlewu oleju w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER II. Ważne jest kontrolowanie co jakiś czas jego stanu i szczelności. Kluczowym sygnałem ostrzegawczym będą problemy z odpowiednim dokręcaniem korka. Wtedy nie pozostaje nic innego, jak zakup nowego elementu i wymiana – można wykonać to samodzielnie lub udać się do profesjonalnego warsztatu. Sam koszt korka jest dość niewielki i zazwyczaj mieści się w zakresie 15–60 zł.