18 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
113,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
113,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
141,33
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
141,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
116,36
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
116,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,78
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
150,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
136,72
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
136,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
124,54
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
124,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,04
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
154,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.7
151,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
178,11
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
178,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Stal
152,37
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
152,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
130,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
130,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
225,34
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
225,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
129,48
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
129,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
108,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
108,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
163,63
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
163,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
11,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium
131,41
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
131,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,89
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
104,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu CITROËN JUMPER, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego CITROËN JUMPER nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu CITROËN JUMPER.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.