21 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
66,04
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
66,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
74,57
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
74,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 394
Ciężar [kg]: 1.38
Rozwiń więcej danych
102,53
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
102,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
125,99
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
125,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Stal
106,65
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
106,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,53
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
97,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
128,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
192,16
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
192,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
119,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
89,75
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
89,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,16
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
121,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
148,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
148,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,98
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
94,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Powierzchnia: Lakierowany
Rozwiń więcej danych
120,92
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
120,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.14
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
123,09
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
123,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, z pierścieniem uszczelniającym
82,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
82,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
104,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Materiał: Aluminium
69,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
69,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,17
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
134,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Stal
69,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
69,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu MAZDA 3 I, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego MAZDA 3 I nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu MAZDA 3 I.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.