-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
10 produktów
Wybierz auto
0510340016
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
71,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
71,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
114,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC51003
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
165,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
165,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52726
120,66
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
120,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479100832
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
69,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
69,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112901100
Materiał: Stal
88,12
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
10,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
10,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040102004
Ciężar [kg]: 2.8
Zdjęcie producenta: 1
135,20
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
135,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
105,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,13
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
67,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu SEAT TOLEDO I, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego SEAT TOLEDO I nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu SEAT TOLEDO I.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.