Powiadom mnie o dostępności

Miski olejowe do VW GOLF II

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia
71,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: stal
84,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11030299701

Miska olejowa VIKA 11030299701

Materiał miski olejowej: Odlew aluminiowy, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:...
308,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: stal, Masa [g]: 3100, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez uszcze...
65,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał miski olejowej: blacha stalowa
91,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: AIC51003

Miska olejowa AIC 51003

Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, ze śrubą...
155,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11030668501

Miska olejowa VIKA 11030668501

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z otworem na czujnik poziomu oleju
256,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 410, Szerokość [mm]: 265, Wysokość [mm]: 125, Ciężar [kg]: 1.4, Sekcja: częs...
116,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.97, Zdjęcie producenta: 1
95,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.8, Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez śru...
122,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.63, Materiał: stal, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
98,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał miski olejowej: blacha stalowa
74,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.8, Zdjęcie producenta: 1
131,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.631, Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez ś...
99,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.87, Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez śr...
79,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 2.7, Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez śru...
99,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Do czego służy miska olejowa w aucie VW GOLF II?

Miska olejowa to element wyposażenia samochodu VW GOLF II, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego VW GOLF II nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu VW GOLF II.

Jak działają miski olejowe mokre w samochodzie VW GOLF II?

W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w

przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.

Miski olejowe suche w pojazdach VW GOLF II – jak działają?

W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.