Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do BMW 1 F20/F21

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

86,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

86,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

86,05

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

86,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,94

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Góra

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy, agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,09

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

118,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 13 52 7 797 905

68,90

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

68,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

74,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

74,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F20/F21

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu BMW 1 F20/F21

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 1 F20/F21 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW 1 F20/F21 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 1 F20/F21 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW 1 F20/F21 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.