Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do BMW 5 E39

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelka napinacza łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 05552

Grubość [mm]: 1.5

Ciężar [kg]: 0.001

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

7,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

7,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

96,08

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

96,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu INA 551 0236 10

Tryb pracy: Hydrauliczny

95,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

95,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 20 10 0004

Strona zabudowy: Góra

Ciężar [kg]: 0.24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

154,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 01583

Strona zabudowy: Na dole

Ciężar [kg]: 0.12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

170,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

170,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 04989

Strona zabudowy: Góra

Ciężar [kg]: 0.24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

111,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE 08.12.022

Dla numeru oe: 11 31 7 531 813

79,97

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

79,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE 08.12.061

Dla numeru oe: 11 31 1 703 746 cpl.

124,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

124,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

239,10

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

239,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

104,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

104,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

289,62

zł/szt.

Kraków: czw. 24.07

U ciebie: czw. 24.07

289,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

423,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

423,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 12511

Strona zabudowy: Z prawej u góry

Ciężar [kg]: 0.27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

251,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 12510

Strona zabudowy: Z lewej u góry

Ciężar [kg]: 0.23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 23.07

229,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E39

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu BMW 5 E39

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 5 E39 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW 5 E39 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 5 E39 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW 5 E39 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.