Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do BMW 7 E32

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1.5

Ciężar [kg]: 0.001

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

7,56

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

7,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Na dole

Ciężar [kg]: 0.12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

165,40

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

165,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej u góry

Ciężar [kg]: 0.23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

223,58

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

223,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 11 31 7 531 813

79,20

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

79,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

189,12

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

189,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E32

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu BMW 7 E32

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 7 E32 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW 7 E32 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie BMW 7 E32 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW 7 E32 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.