🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do BMW X3 F25

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE 08.12.029
Napinacz łańcucha rozrządu TRUCKTEC AUTOMOTIVE 08.12.029
dla numeru OE: 13 52 7 797 905
76,91 zł
76,91 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 502 626
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 502 626
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek rozrządu
87,80 zł
87,80 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 502 631
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 502 631
Strona zabudowy: góra, Urządzenia napędzane: agregat napędzany: wałek wyrównawczy, agregat nap...
124,21 zł
124,21 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 502 628
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 502 628
83,80 zł
83,80 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu BMW X3 F25

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie BMW X3 F25 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie BMW X3 F25 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie BMW X3 F25 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie BMW X3 F25 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.