🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do CITROËN C3 I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBI BILSTEIN
INA
SWAG
Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 62 93 2449

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 62 93 2449

042262932449

Ciężar [kg]: 0.11

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

127,97

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

127,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu INA 551 0060 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu INA 551 0060 10

0445551006010

151,79

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

151,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 32449

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 32449

040132449

Ciężar [kg]: 0.11

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,95

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

85,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C3 I

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu CITROËN C3 I

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie CITROËN C3 I to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie CITROËN C3 I może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie CITROËN C3 I – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie CITROËN C3 I to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.