10 produktów
Wybierz auto
0510541212
Ciężar [kg]: 0.14
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
80,25
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
80,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042250936297
Ciężar [kg]: 0.37
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
308,30
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
308,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
26,78
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
26,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50946511
Średnica zewnętrzna [mm]: 16
Zdjęcie producenta: 1
206,48
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
206,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,73
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
97,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50936298
Ciężar [kg]: 0.23
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
192,28
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
192,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.37
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
290,60
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.23
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
151,96
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
151,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Średnica zewnętrzna [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
131,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
131,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT VI to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT VI może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie FORD TRANSIT VI to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.