Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
BGATC0090GS
40,45
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
40,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT49074
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
52,30
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
52,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0504
43,07
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
43,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS5334
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Materiał bloku silnika: Aluminium
Rozwiń więcej danych
12,07
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
12,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
33,77
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
33,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
57,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341365221
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
47,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
47,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0433
23,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD TRANSIT VI uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie FORD TRANSIT VI, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT VI, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).