16 produktów
Wybierz auto
AEECAM919
Strona zabudowy: Wlot
744,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
744,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEHV0295
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Materiał: Stal
1 161,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
1 161,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hollow tube
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
464,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
464,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
804,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
804,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052257
Strona zabudowy: Strona wylotowa
356,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
356,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0460CM052258
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
356,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
356,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471C336
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
575,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
575,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
593,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
593,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM956
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
1 270,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
1 270,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM920
Strona zabudowy: Strona wylotowa
639,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
639,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007028
Strona zabudowy: Strona wylotowa
451,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
451,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007687
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
407,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
407,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052172
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Średnica [mm]: 42.2
Rozwiń więcej danych
386,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
386,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471C341
Opcja wyposażenia: Hollow tube steel
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
616,10
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
616,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
FRECM052171
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
386,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
386,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007686
Strona zabudowy: Strona wylotowa
580,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
580,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów FORD TRANSIT VI mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach FORD TRANSIT VI, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut FORD TRANSIT VI, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu FORD TRANSIT VI, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.