Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do KIA PICANTO II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz, łańcuch rozrządu TOPRAN 626 216

-5% na zakupy od 199 zł

Napinacz, łańcuch rozrządu TOPRAN 626 216

TOP626216

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Tryb pracy: Mechaniczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

100,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu JPN 70R0508-JPN

-5% na zakupy od 199 zł

Napinacz łańcucha rozrządu JPN 70R0508-JPN

JPN70R0508JPN

80,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

80,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu OYODO 70R0509-OYO

-5% na zakupy od 199 zł

Napinacz łańcucha rozrządu OYODO 70R0509-OYO

OYO70R0509OYO

152,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

152,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA PICANTO II

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu KIA PICANTO II

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie KIA PICANTO II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie KIA PICANTO II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie KIA PICANTO II – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie KIA PICANTO II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.