25 produktów
Wybierz auto
39,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
69,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
69,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
82,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
84,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
84,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403885543117
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27.4
108,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75503
Wysokość [mm]: 28
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
45,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 39350 26900
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
79,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
79,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI885543116
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
108,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0517JPN
Ilość biegunów: 3
67,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
97,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
46,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
69,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
69,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
74,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPKA009
35,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPKA002
33,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
76,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
76,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
99,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
99,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV503
34,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie KIA PICANTO II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów KIA PICANTO II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie KIA PICANTO II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach KIA PICANTO II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach KIA PICANTO II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.