23 produktów
Wybierz auto
39,82
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
39,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
73,18
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
73,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0517OYO
87,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
87,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 39350 26900
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
81,81
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
81,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,91
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
82,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0349JPN
Ilość połączeń: 3
70,28
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
70,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0517JPN
Ilość biegunów: 3
69,23
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
69,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI885543116
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
106,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
106,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
70,29
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
70,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
75,39
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
75,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,75
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
51,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75503
Wysokość [mm]: 28
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
43,92
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
43,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,74
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
105,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV503
34,44
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
34,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
76,82
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
76,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPKA009
35,37
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
35,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,03
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
112,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
75,70
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
75,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPKA002
33,80
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
33,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,31
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
72,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie KIA PICANTO II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów KIA PICANTO II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie KIA PICANTO II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach KIA PICANTO II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach KIA PICANTO II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.