🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MAZDA MX-5 III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBI BILSTEIN
SWAG
TOPRAN
Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 50 93 6298

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu SWAG 50 93 6298

SWA50936298

Ciężar [kg]: 0.23

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

192,28

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

192,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 36298

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 36298

040136298

Ciężar [kg]: 0.23

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,39

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

154,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 304 755

Darmowa dostawa od 99 zł

Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 304 755

TOP304755

88,10

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

88,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA MX-5 III

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MAZDA MX-5 III

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MAZDA MX-5 III to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MAZDA MX-5 III może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MAZDA MX-5 III – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MAZDA MX-5 III to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.