🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do SEAT TOLEDO III

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

160,08 zł
160,08 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
187,44 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
157,73 zł
157,73 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
93,26 zł
93,26 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,08 zł
16,08 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
150,78 zł
150,78 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,94 zł
62,94 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
144,04 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,95 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
146,25 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
36,35 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu SEAT TOLEDO III

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO III to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO III może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO III – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie SEAT TOLEDO III to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.