11 produktów
Wybierz auto
Producenci
134,19
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
134,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
112,25
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
112,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
93,31
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
93,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 18.12
115,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
77,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
77,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,84
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
38,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
47,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 18.12
47,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112600600
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
131,58
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
131,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h109463ae
105,30
zł/szt.
Kraków: pt. 19.12
U ciebie: pt. 19.12
105,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 18.12
38,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
141,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 18.12
141,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW PASSAT ALLTRACK to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.