11 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Hydrauliczny
48,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
130,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
86,77
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
86,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h109463ae
100,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
100,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112600600
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
128,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
128,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
82,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
104,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
138,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
41,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW PASSAT ALLTRACK to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.