12 produktów
Wybierz auto
165,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,75
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
41,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
82,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112600600
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
129,95
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
129,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
130,59
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
130,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h109463ae
101,36
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
101,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
87,20
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
87,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
48,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
100,28
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
100,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,38
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
42,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
146,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW PASSAT ALLTRACK to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.