11 produktów
Wybierz auto
Producenci
125,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091797301
99,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
99,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
38,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
81,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
81,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
87,15
zł/szt.
Kraków: pt. 05.12
U ciebie: pt. 05.12
87,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h109463ae
90,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
90,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
141,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1112600600
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
131,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
131,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
48,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW PASSAT ALLTRACK to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.