28 produktów
Wybierz auto
ELR429550
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
13,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007670
313,22
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
313,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
ELR391020
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18979
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 216,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 216,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007635
Strona zabudowy: Strona wylotowa
1 393,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 393,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB18980
Strona zabudowy: Strona wylotowa
861,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
861,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
KOL50007673
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 567,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
1 567,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007634
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 596,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 596,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM962
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Materiał: Stal
993,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
993,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
1 272,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 272,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM01280
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
726,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
726,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM01279
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
882,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
882,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
051550007020
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
577,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
577,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKZVW000
Strona zabudowy: Strona wylotowa
482,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
482,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM01281
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
670,74
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
670,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB171969
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 2.235
Rozwiń więcej danych
594,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
594,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
AEECAM961
Strona zabudowy: Wlot
Materiał: Stal
923,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
923,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471C347
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
609,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
609,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471C348
Opcja wyposażenia: Cast
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
609,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
609,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEHV0363
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
2 162,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 162,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów VW PASSAT ALLTRACK mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach VW PASSAT ALLTRACK, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut VW PASSAT ALLTRACK, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu VW PASSAT ALLTRACK, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.