10 produktów
Wybierz auto
Producenci
Dla numeru oe: 03h10950, 066109507
56,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
233,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
57,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
200,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
155,19
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
155,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015910
176,56
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
176,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015710
149,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551016310
135,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015810
128,15
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
128,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
236,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TOUAREG II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TOUAREG II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TOUAREG II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.