11 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
238,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
238,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
58,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
58,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
201,47
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
201,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
156,70
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
156,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
235,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
235,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551002510
87,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
87,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551016310
137,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
137,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h10950, 066109507
71,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
71,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015910
178,22
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
178,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015710
150,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 12.08
150,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015810
138,63
zł/szt.
Kraków: śr. 13.08
U ciebie: śr. 13.08
138,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TOUAREG II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TOUAREG II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TOUAREG II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.