11 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: W srodku, góra
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
230,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
230,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
61,11
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
61,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h10950, 066109507
63,51
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
63,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
233,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
233,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015810
141,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
141,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu
Rozwiń więcej danych
167,45
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
167,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
208,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
208,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551016310
135,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
135,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551002510
77,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
77,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015710
148,63
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
148,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551015910
175,41
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
175,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TOUAREG II to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TOUAREG II może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TOUAREG II to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.