🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do VW TOURAN I

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

99,36 zł
99,36 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
160,08 zł
160,08 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
187,44 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,08 zł
16,08 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
146,25 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
150,78 zł
150,78 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
36,35 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,95 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,87 zł
59,87 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
99,94 zł

Dostawa na czwartek, 27 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,59 zł
101,59 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu VW TOURAN I

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TOURAN I to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TOURAN I może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie VW TOURAN I – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TOURAN I to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.