Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do VW TRANSPORTER IV

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zabezpieczeniem

125,15

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

125,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.125

Zdjęcie producenta: 1

253,97

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

253,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

90,78

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

90,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

280,78

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

280,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 03h10950, 066109507

70,97

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

70,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

77,43

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

77,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER IV

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu VW TRANSPORTER IV

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER IV to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER IV może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER IV – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie VW TRANSPORTER IV to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.