Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska rozrządu do TOYOTA COROLLA

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz paska rozrządu KAVO PARTS DTD-9002

Wysokość [mm]: 66.9

134,37

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

134,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu JAPANPARTS BE-246

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

43,98

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

43,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
JAPKO 45255

JAPKO 45255

JAV45255

Średnica [mm]: 60

Wysokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,21

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

75,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
JAPKO 45216

JAPKO 45216

JAV45216

Średnica [mm]: 54

Wysokość [mm]: 29.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,05

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

56,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz paska rozrządu MAXGEAR 54-0829

Sterowanie rolką napinacza: Hydrauliczny

86,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

86,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-02-246

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

40,48

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

40,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 30013

Ciężar [kg]: 0.184

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,58

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

130,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37659

Ciężar [kg]: 0.22

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

140,32

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

140,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

172,79

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

172,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA COROLLA

TOYOTA COROLLA – napinacz paska rozrządu

Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie TOYOTA COROLLA. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.

Jak sprawdzić stan napinacza paska rozrządu w samochodzie TOYOTA COROLLA?

Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie TOYOTA COROLLA nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.

TOYOTA COROLLA – jak prawidłowo zamontować napinacz paska rozrządu?

Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie TOYOTA COROLLA posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.