14 produktów
Wybierz auto
0445533003510
167,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
167,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Zdjęcie producenta: 1
186,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
186,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487160010010
118,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
118,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510540435
Ciężar [kg]: 0.45
Wysokość 1 [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
108,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533003910
205,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
205,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC51539
203,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
203,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
93,25
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
93,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43031
214,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
214,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
207,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
207,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX540040
114,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATT43025
276,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
276,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATT43063
201,46
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
201,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.372
Zdjęcie producenta: 1
190,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
190,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533003020
Szerokość [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
175,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
175,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie VW SHARAN I. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie VW SHARAN I nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie VW SHARAN I posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.