6 produktów
Wybierz auto
ETERH0003
324,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
324,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX370004
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85268
96,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRTCCT000
91,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471TCC2
118,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
118,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAITCC10
Opcja wyposażenia: With crank seal (os2, without bolts
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Sil-2
190,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
190,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu FORD TRANSIT CUSTOM rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu FORD TRANSIT CUSTOM nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.