Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do FORD TRANSIT CUSTOM

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu GATES T364HOB

Ilość zębów: 49

Długość [mm]: 467

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

44,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 178012

Ilość zębów: 49

Szerokość [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 946 807

Ilość zębów: 103

Długość [mm]: 981

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,47

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

147,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES T363HOB

Ilość zębów: 103

Długość [mm]: 981

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT CUSTOM

Pasek rozrządu FORD TRANSIT CUSTOM – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu FORD TRANSIT CUSTOM – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.