Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT GRAND SCENIC I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 1.294

Szerokość opakowania [cm]: 28.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

174,11

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

174,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

FAST FT45327

FASFT45327

Masa [g]: 154

65,22

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

65,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.05

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,24

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

16,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

227,37

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

227,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT GRAND SCENIC I

RENAULT GRAND SCENIC I – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT GRAND SCENIC I – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT GRAND SCENIC I rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT GRAND SCENIC I – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT GRAND SCENIC I nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.