44 produktów
Wybierz auto
0396SS11005
Ilość podłączonych styków: 3
74,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
53,06
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA82108289
Ciężar [kg]: 0.072
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
75,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1080JPN
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
52,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886525101
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
63,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550020A
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
69,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11142
Ilość podłączonych styków: 3
84,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
97,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV355
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
39,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
53,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
51,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1157JPN
Ilość połączeń: 3
47,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPAU001
25,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
25,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów RENAULT GRAND SCENIC I z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach RENAULT GRAND SCENIC I sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach RENAULT GRAND SCENIC I nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.