10 produktów
Wybierz auto
FAITCC8
277,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2386008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
571,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
571,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2386007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
575,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
575,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45323
184,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETERH0006
277,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45311
78,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
78,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45312
181,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45322
170,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSYDK056
129,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
324,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
324,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT MASTER to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu RENAULT MASTER rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT MASTER nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.