11 produktów
Wybierz auto
FAITCC8
271,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
276,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45323
223,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
223,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV461514
Strona zabudowy: Po stronie silnika
291,64
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
291,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2386008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
582,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
582,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSYDK056
119,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX370006
168,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETERH0006
277,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45311
59,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45322
166,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45312
150,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT MASTER to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu RENAULT MASTER rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT MASTER nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.