9 produktów
Wybierz auto
FAITCC8
278,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
278,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETERH0006
277,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
277,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45323
184,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
184,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSYDK056
129,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
129,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
324,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
324,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2386007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
575,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
575,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2386008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez części do montażu
571,63
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
571,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45312
181,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
181,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45322
170,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
170,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT MASTER III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu RENAULT MASTER III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT MASTER III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.