Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT MASTER III

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: FAITCC8

FAI AUTOPARTS TCC8

325,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ETERH0006

ET ENGINETEAM RH0006

272,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX370006

MAXGEAR 37-0006

168,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
129,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45312

FAST FT45312

181,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45323

FAST FT45323

184,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45322

FAST FT45322

170,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FAITCC35

FAI AUTOPARTS TCC35

Głębokość [mm]: 11.5, Wysokość do [mm]: 570.7, Szerokość do [mm]: 307
331,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT MASTER III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT MASTER III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT MASTER III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT MASTER III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT MASTER III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT MASTER III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.