Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW BORA

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: wewnątrz, Materiał: Poliamid 6.6, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
72,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Materiał: tworzywo sztuczne, Strona zabudowy: góra, Materiał: tworzywo sz...
36,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 6, Długość całkowita [mm]: 60, Rozmiar klucza: 6, średnica zewnętrzna [mm]: 1...
13,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Masa [g]: 299
35,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 54, Wymiar gwintu: M6, Liczba śrub: 10
72,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
91,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW BORA – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW BORA to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW BORA – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW BORA rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW BORA – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW BORA nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.