Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW GOLF II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: góra, z przodu, Ciężar [kg]: 0.167, Kolor: czarny, uwzględnić informację serw...
25,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: tworzywo sztuczne
15,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, góra, Materiał: tworzywo sztuczne, Strona zabudowy: wewnątrz, góra, ...
11,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, góra, Materiał: tworzywo sztuczne
15,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: tworzywo sztuczne
21,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
22,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.171, Masa [g]: 171
21,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z przodu, Wymagana ilość: 1, Kolor: czarny, Masa [g]: 169
28,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, góra, Ciężar [kg]: 0.03, Kolor: czarny, uwzględnić informację serwis...
14,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z przodu, Kolor: czarny
20,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW GOLF II – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW GOLF II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW GOLF II – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW GOLF II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW GOLF II – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW GOLF II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.