9 produktów
Wybierz auto
0479116527
Strona zabudowy: Wewnątrz
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
70,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110882
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Tworzywo sztuczne
31,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 6
Długość całkowita [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
13,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091576301
57,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091783601
12,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
12,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104428
91,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
91,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03720
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.23
Rozwiń więcej danych
39,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091800101
34,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
34,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 54
Wymiar gwintu: M6
Rozwiń więcej danych
74,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW NEW BEETLE to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW NEW BEETLE rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW NEW BEETLE nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.