Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do ALFA ROMEO 166

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1080

Ciężar [kg]: 0.115

44,16

zł/szt.

Kraków: czw. 17.04

U ciebie: czw. 17.04

44,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 6PK1078

Długość [mm]: 1078

Ilość żeber: 6

33,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

33,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1740

Ciężar [kg]: 0.178

49,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

49,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1855

Długość [mm]: 1855

Ilość żeber: 6

53,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

53,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1080

Długość [mm]: 1080

Ilość żeber: 6

29,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

29,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1740

Długość [mm]: 1740

Ilość żeber: 6

40,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

40,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK1973

Ciężar [kg]: 0.2

51,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

51,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

68,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

68,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 006 1990

Długość [mm]: 1990

Ilość żeber: 6

40,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

40,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 7PK1975

Długość [mm]: 1975

Ilość żeber: 7

52,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

52,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 6PK1740

Długość [mm]: 1740

Ilość żeber: 6

65,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

65,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 946 012

Długość [mm]: 1733

Ilość żeber: 6

43,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

43,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1995

Długość [mm]: 1995

Ilość żeber: 6

46,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

46,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1740

Długość [mm]: 1740

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,99

zł/szt.

Kraków: czw. 17.04

U ciebie: czw. 17.04

58,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 948 403

Długość [mm]: 1970

Ilość żeber: 7

66,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

66,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 842

Długość [mm]: 1080

Ilość żeber: 6

33,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

33,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy HART 917 403

Ciężar [kg]: 0.202

41,61

zł/szt.

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

41,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA6PK1965

Długość [mm]: 1965

Ilość żeber: 6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

58,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 4118101900

Długość [mm]: 1743

Ilość żeber: 6

51,94

zł/szt.

Kraków: czw. 17.04

U ciebie: czw. 17.04

51,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1965

Długość [mm]: 1965

Ilość żeber: 6

69,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.04

69,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do ALFA ROMEO 166

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu ALFA ROMEO 166

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu ALFA ROMEO 166. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu ALFA ROMEO 166.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie ALFA ROMEO 166

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie ALFA ROMEO 166 może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

ALFA ROMEO 166 – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie ALFA ROMEO 166 pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.