22 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03556PK1660
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: INAFB6PK1660
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947840
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03576PK1003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1165
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN6PK1153
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03576PK1660
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03576PK1163
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1163
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03656PK1663S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CON8PK1390
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DAY8PK1390
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BOS1987947048
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03556PK1005
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03656PK1004S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947945
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GAT8PK1392HD
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03576PK1153
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN6PK1005
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03556PK1153
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu BMW 2 F23. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu BMW 2 F23.