Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do DODGE CHARGER

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 6PK2100

Długość [mm]: 2100

Ilość żeber: 6

53,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

53,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK2075

Długość [mm]: 2075

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,43

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

59,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK2100

Długość [mm]: 2100

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,34

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

62,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK2100

Ciężar [kg]: 0.212

63,96

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

63,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 6PK2090

Ilość żeber: 6

Dla długości paska klinowego [mm]: 2090

55,18

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

55,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 6PK2077

Długość [mm]: 2077

Ilość żeber: 6

58,03

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

58,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 6PK2077

Ciężar [kg]: 0.21

68,77

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

68,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 6PK2100

Długość [mm]: 2100

Ilość żeber: 6

37,69

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

37,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 6PK1685

Długość [mm]: 1685

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,96

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

56,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DODGE CHARGER

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu DODGE CHARGER

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu DODGE CHARGER. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu DODGE CHARGER.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie DODGE CHARGER

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie DODGE CHARGER może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

DODGE CHARGER – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie DODGE CHARGER pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.