W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do FIAT TALENTO

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 7PK1675

Długość [mm]: 1675

Ilość żeber: 7

49,36

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

79,04

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,03

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 7PK1335

Długość [mm]: 1335

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,82

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

32,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 7PK1334S

Długość [mm]: 1334

Ilość żeber: 7

53,30

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 176708

Długość [mm]: 1687

Ciężar [kg]: 0.187

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,55

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 7PK1325

Długość [mm]: 1325

Ilość żeber: 7

48,96

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy HART 930 690

Długość [mm]: 1675

Szerokość [mm]: 24.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

50,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA7PK1687XS

Długość [mm]: 1687

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,66

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT TALENTO

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu FIAT TALENTO

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu FIAT TALENTO. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu FIAT TALENTO.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie FIAT TALENTO

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FIAT TALENTO może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

FIAT TALENTO – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie FIAT TALENTO pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.