Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do JAGUAR XJ IV

29 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.133
30,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.068
19,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.079
35,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.078
19,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 993, Szerokość [mm]: 14.24, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-...
32,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.1
17,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1070, Ilość żeber: 4
31,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: INAFB10X1000

Pasek klinowy INA FB 10X1000

Długość [mm]: 1000, Szerokość [mm]: 10
21,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 978, Szerokość [mm]: 17.8, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-k...
42,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576469EXL

Pasek klinowy GATES 6469EXL

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
33,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 980, Ciężar [kg]: 0.07, Ilość żeber: 4
19,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.127
30,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.074
35,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576220MC

Pasek klinowy GATES 6220MC

Długość [mm]: 1000, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
23,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576469MC

Pasek klinowy GATES 6469MC

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
28,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1083, Szerokość [mm]: 14.24, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
34,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 828, Szerokość [mm]: 17.8, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-k...
44,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.078
35,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 970, Ciężar [kg]: 0.1, Ilość żeber: 5
26,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.102
26,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JAGUAR

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu JAGUAR XJ IV

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu JAGUAR XJ IV. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu JAGUAR XJ IV.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie JAGUAR XJ IV

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie JAGUAR XJ IV może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

JAGUAR XJ IV – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie JAGUAR XJ IV pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.