Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do KIA RIO I

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 4PK850

Ciężar [kg]: 0.065

27,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

27,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 4PK885

Ciężar [kg]: 0.067

29,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

29,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 4PK850

Długość [mm]: 850

Szerokość [mm]: 14.24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy GATES 4PK885

Długość [mm]: 885

Szerokość [mm]: 14.24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH 4PK970

Ciężar [kg]: 0.073

34,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

34,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 004 0884

Długość [mm]: 884

Ilość żeber: 4

20,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

20,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 4PK885

Długość [mm]: 885

Ilość żeber: 4

17,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

17,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 898

Długość [mm]: 890

Ilość żeber: 4

23,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

23,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 809

Długość [mm]: 962

Ilość żeber: 4

22,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

22,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 4PK970

Długość [mm]: 970

Ilość żeber: 4

29,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

29,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 4PK970

Długość [mm]: 970

Ilość żeber: 4

28,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy JAPKO 4PK850

Długość [mm]: 850

Parametr: 4pk0850

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

21,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy JAPKO 4PK885

Długość [mm]: 885

Parametr: 4pk0885

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

21,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

31,33

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

31,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN 4PK975

Długość [mm]: 975

Ilość żeber: 4

17,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

17,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 4PK850

Długość [mm]: 850

Ilość żeber: 4

27,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

27,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy INA FB 4PK885

Długość [mm]: 885

Ilość żeber: 4

25,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

25,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA4PK970

Długość [mm]: 970

Ilość żeber: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

30,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek klinowy wielorowkowy ASHIKA 112-4PK885

Długość [mm]: 885

Parametr: 4pk0885

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

19,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

19,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

20,72

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

20,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA RIO I

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu KIA RIO I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu KIA RIO I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu KIA RIO I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie KIA RIO I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie KIA RIO I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

KIA RIO I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie KIA RIO I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.