Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.143
51,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1368, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
49,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0925C

Pasek klinowy DAYCO 13A0925C

Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13
23,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1370, Ilość żeber: 6
43,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1370, Ilość żeber: 6
53,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
17,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 4
21,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A1075C

Pasek klinowy DAYCO 10A1075C

Długość [mm]: 1075, Szerokość [mm]: 10
20,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 4
28,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1360, Ciężar [kg]: 0.001, Ilość żeber: 6
34,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 900, Szerokość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.1
17,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx915

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx915

25,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.112
26,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1370, Ilość żeber: 6
29,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1075, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
17,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576469MC

Pasek klinowy GATES 6469MC

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
28,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 4
26,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.