8 produktów
Wybierz auto
0365DPV1156
Ciężar [kg]: 2.78
Wysokość 1 [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
335,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
335,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKM96509
Średnica [mm]: 173.5
Ilość żeber: 2
282,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
282,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDPF37300
Masa [g]: 2780
Szerokość 1 [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
260,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
260,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.81
228,18
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
228,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC46115
Ciężar [kg]: 3.55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wału korbowego
Rozwiń więcej danych
532,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
532,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.18
194,21
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
194,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET6400089
Średnica [mm]: 173.6
Wysokość [mm]: 49.7
Rozwiń więcej danych
348,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
348,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESMDS4D56
Ciężar [kg]: 2.801
Ilość: 1
258,29
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
258,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.