Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego SNR DPF373.00

Masa [g]: 2780

Szerokość 1 [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

256,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-001

Ciężar [kg]: 2.18

187,60

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

187,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-4D56

Ciężar [kg]: 2.801

Ilość: 1

232,01

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

232,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego METZGER 6400089

Średnica [mm]: 173.6

Wysokość [mm]: 49.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,44

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

359,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego DAYCO DPV1156

Ciężar [kg]: 2.78

Wysokość 1 [mm]: 52

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

329,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego SKF VKM 96509

Średnica [mm]: 173.5

Ilość żeber: 2

271,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

271,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.