Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do MITSUBISHI PAJERO III

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 5
30,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.107
23,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2418, Ilość żeber: 7
82,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1368, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
49,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2418, Ilość żeber: 7
46,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.143
51,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2418, Szerokość [mm]: 24.92, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
89,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0925C

Pasek klinowy DAYCO 13A0925C

Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13
23,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 965, Szerokość [mm]: 10, Parametr: 10X965LA
16,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576469MC

Pasek klinowy GATES 6469MC

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
28,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1365, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Ilość żeber: 6
31,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576266MC

Pasek klinowy GATES 6266MC

Długość [mm]: 960, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
25,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 4
22,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.281
74,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13
22,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1370, Ilość żeber: 6
43,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2418, Ilość żeber: 7
76,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 2418, Ilość żeber: 7, Masa [g]: 300
83,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu MITSUBISHI PAJERO III

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MITSUBISHI PAJERO III. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MITSUBISHI PAJERO III.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

MITSUBISHI PAJERO III – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.