Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do MITSUBISHI PAJERO III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego ORIGINAL IMPERIUM 10359

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego ORIGINAL IMPERIUM 10359

049010359

Ilość żeber: 1

Średnica wewnętrzna [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

202,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-6G75

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego FEBEST MDS-6G75

FESMDS6G75

Ciężar [kg]: 1.854

217,72

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

217,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego OSSCA 55293

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego OSSCA 55293

OSS55293

215,79

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

215,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego CORTECO 80001832

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego CORTECO 80001832

041880001832

Parametr: 1pk+1pk

Ilość żeber: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

265,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

265,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122517

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego JAPKO 122517

JAV122517

Wysokość [mm]: 30

Średnica wewnętrzna [mm]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,76

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

239,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego BLUE PRINT ADC46115

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego BLUE PRINT ADC46115

0493ADC46115

Ciężar [kg]: 3.55

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wału korbowego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

516,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

516,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego ASHIKA 122-05-511

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło pasowe wału korbowego ASHIKA 122-05-511

ASH12205511

Wysokość [mm]: 49

Średnica wewnętrzna [mm]: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

171,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO III

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO III, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

MITSUBISHI PAJERO III – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach MITSUBISHI PAJERO III – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu MITSUBISHI PAJERO III pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.