Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do VW GOLF I

88 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.074
18,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576265MC

Pasek klinowy GATES 6265MC

Długość [mm]: 938, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
18,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 650, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
15,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.066
21,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 740, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
18,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.068
18,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 700, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
14,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 875, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
14,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.087
22,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV10AVx630

Pasek klinowy SKF VKMV 10AVx630

19,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0369VKMV13AVx1025

Pasek klinowy SKF VKMV 13AVx1025

25,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576208MC

Pasek klinowy GATES 6208MC

Długość [mm]: 700, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
22,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576471MC

Pasek klinowy GATES 6471MC

Długość [mm]: 1025, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
27,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A1025C

Pasek klinowy DAYCO 13A1025C

Długość [mm]: 1025, Szerokość [mm]: 13
26,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.109
26,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576472MC

Pasek klinowy GATES 6472MC

Długość [mm]: 1050, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
27,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576213MC

Pasek klinowy GATES 6213MC

Długość [mm]: 825, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.059
18,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.069
20,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.074
21,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu VW GOLF I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu VW GOLF I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu VW GOLF I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie VW GOLF I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie VW GOLF I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

VW GOLF I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie VW GOLF I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.