Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LEXUS GS III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu DAYCO 94865

Ilość zębów: 211

Szerokość [mm]: 34

157,78

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

157,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37532

Ilość zębów: 211

Szerokość [mm]: 34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

150,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 655

Ilość zębów: 211

Długość [mm]: 1688

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

137,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT1147

Ilość zębów: 211

Szerokość [mm]: 34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

158,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES T298

Ilość zębów: 211

Długość [mm]: 1688

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

178,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

178,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS GS III

Pasek rozrządu LEXUS GS III – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LEXUS GS III pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LEXUS GS III – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.