Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LEXUS GS

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

91,70 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
251,87 zł
251,87 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,79 zł
69,79 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,51 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
179,78 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
95,23 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
144,08 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
170,80 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
139,71 zł
139,71 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
162,40 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
155,45 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

Pasek rozrządu LEXUS GS – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LEXUS GS pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LEXUS GS – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.