-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LEXUS IS I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GATES
ASHIKA
BLUE PRINT
DAYCO
JAPKO
CONTINENTAL
Pasek rozrządu ASHIKA 40-02-286

Ilość zębów: 143

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

83,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu ASHIKA 40-02-291

Ilość zębów: 129

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37537

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37528

Ilość zębów: 143

Szerokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94507

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 27

128,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

128,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu JAPKO 40291

Ilość zębów: 129

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.09

98,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu JAPKO 40286

Ilość zębów: 143

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.09

101,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES T215RB

Ilość zębów: 143

Jakość: Oe improved

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.09

244,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES T215

Ilość zębów: 143

Długość [mm]: 1144

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

156,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5282XS

Ilość zębów: 129

Długość [mm]: 1032

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

169,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

169,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT876

Ilość zębów: 129

Ciężar [kg]: 0.191

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.09

100,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94535

Ilość zębów: 143

Szerokość [mm]: 25.4

68,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS IS I

Pasek rozrządu LEXUS IS I – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LEXUS IS I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LEXUS IS I – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.